Dakar!!


Per fi ja hem arribat a Dakar i, per sort…tinc habitació!!!! Això sí, he hagut de posar-me una mica seriós amb els de recepció amb el meu francès de nivell 3 per a poder garantir que no em tocava meditar pels carrers de Dakar.

El viatge ha sigut prou entretingut, i com sempre que es va pel món amb el Pepín, ple d’historietes gracioses.

A l’arribar a Madrid hem hagut de patejar-nos gairebé tot l’aeroport de Barajas per a poder trobar la nostra porta d’embarcament, i un cop allà ja es podia començar a respirar l’ambient a Fòrum Social Mundial. Molts catalans, bascos, en Roberto Bissio per allà també i, per variar, un retràs de mitja horeta que ens ha fet aterrar a l’Àfrica més tard del que hauríem…però ja se sap, això és Àfrica!!

El vol a mi se m’ha fet un pel llarguet, i això que tres ampolletes de vi l’han fet més amè (tot i que una ha acabat per sobre del meu jersei…ja se sap que a les altures tot puja una miqueta més!!). Hem tingut temps per llegir tota la premsa haguda i per haver, destacant entre els diaris el ARA. Us el recomano!!!! També hem comprat revistetes (us recomanem la CQ amb l’Scarlett Johanson ;), i una miketa d’un article de l’Oscar Ugarteche sobre governança mundial per a saber què parlar amb ell quan el conegui i vingui a l’acte d’UBUNTU, i un llibre d’en Charles Dickens que cada dia m’agrada més, ho reconec.

Arribar a Àfrica sempre és sorprenent. Us ho diu algú que hi va per segona vegada jejeje, però l’atmosfera que es respira és diferent. Avui no feia especial calor, bé realment s’estava genial, amb una olor a mar que m’encanta, humitat i envoltats per una boira que resultes que era una petita tempesta de sorra provinent de Mauritània que ha fet que les meves ulleres es tornessin marrons!!

Com em temia no ha vingut ningú de l’hotel a buscar-me, però el Patrick i la Janina ens han vingut a recollir i ens han explicat quatre cosetes bàsiques i he pogut començar a practicar el meu francès que crec que cada dia va a millor.A la sortida ja hem vist pancartes del Fòrum i gent de tot el món i de totes les llengües possibles…xévere!!

L’hotel està prou bé, l’habitació té aire acondicionat que no sé apagar, el meadero-cagadero si tanques molt fort la porta després no pots sortir-ne (m’hi he quedat 5 minutets i he estat a  punt de trucar al RACC perquè una ocelleta em va dir que a Dakar també venen a buscar-te amb helicòpter…). Resulta que al pis de sota de la meva chambre hi ha la discoteca de l’hotel…ara mateix a les 3 del matí sona Mika “Relax…take it easyyyyyyyyy” però bé hem fet un gin tonic (no a la disco sino a casa del Patrick i la Janina) i ara ja me’n vaig a fer nonetes que demà toca un dir dur i de veritat comença el Fòrum Social!!

Demà us explico més!!!!!

NAN

Pda: ara toca karaoke aquí a sota!!!

About Hernán Cortés Saenz

Nacido un frío diciembre de 1982 en Barcelona, hijo de padre colombiano y madre catalana, mi nombre es Hernán. Resido en un pequeño pueblo de la Costa Daurada con un encanto espectacular y a orillas del Mare Nostrum. Soy licenciado en Ciencias Políticas por la Universitat Autònoma de Barcelona, y estoy especializado en Relaciones Internacionales, cursando un Doctorado sobre la materia. He trabajado como Policy & Executive Officer en UBUNTU - Foro Mundial de Redes de la Sociedad Civil analizando temas relacionados con el sector financiero, alimentación, gobernanza mundial y desarrollo. Actualmente estoy en Nueva York (EUA) como investigador asociado con la Initiative for Policy Dialogue de la Universidad de Columbia y la Friedrich-Ebert-Stiftung investigando sobre las protestas globales acontecidas como respuesta a la crisis y las medidas de austeridad.

Responder

