El portàtil que necessito!


Ja fa temps que tinc en ment comprar-me un portàtil, ja que cada dia vaig amunt i avall amb trens, metros i tramvies. Però la veritat és que mai acabo de decidir-me al respecte. Fa un temps vaig pensar en comprar-me un netbook (producte que fa un temps vaig llegir que en un plaç no molt llarg de temps desapareixeria perquè segons es deia les empreses informàtiques perdien diners amb la seva comercialització als preus que estan), però no vaig acabar de veure-ho clar. Després em vingué la falera de un 13″, que crec que seria una molt bona opció, però evidentment el preu es dispara. Passaria de comprar un netbook per uns 300€ a un 13″ per uns 800″.He demanat opinió als meus companys informàtics de la feina, amics i demés, però estic un pèl “cagadubtes” amb perdó.

Però l’altre dia un bon amic meu de Piera, coneixedor de la meva vida publitransportada i demés preocupacions, em va enviar un vídeo amb el portàtil que crec que em compraré. El problema és que no té pinta d’estar al mercat en breu… aquí us deixo el vídeo, i si algú té més consells sobre els portàtils que no dubti en dir-m’ho!!!!

About Hernán Cortés Saenz

Nacido un frío diciembre de 1982 en Barcelona, hijo de padre colombiano y madre catalana, mi nombre es Hernán. Resido en un pequeño pueblo de la Costa Daurada con un encanto espectacular y a orillas del Mare Nostrum. Soy licenciado en Ciencias Políticas por la Universitat Autònoma de Barcelona, y estoy especializado en Relaciones Internacionales, cursando un Doctorado sobre la materia. He trabajado como Policy & Executive Officer en UBUNTU - Foro Mundial de Redes de la Sociedad Civil analizando temas relacionados con el sector financiero, alimentación, gobernanza mundial y desarrollo. Actualmente estoy en Nueva York (EUA) como investigador asociado con la Initiative for Policy Dialogue de la Universidad de Columbia y la Friedrich-Ebert-Stiftung investigando sobre las protestas globales acontecidas como respuesta a la crisis y las medidas de austeridad.

Responder

